Porque son los que hace la persona a la que se los voy a encargar ;)kely87 escribió:por que pone bmwmotos.com?? mi no entender XDDDDD
+10
Válvulas
SaBu
aspir
Jesus Eme
roberto
galicia330ci
MiKyfico
Darth Vader
Yago_rx2
dipereira
14 participantes
PORTAMATRICULAS DEL FORO!!!
Invitado- Invitado
- Mensaje n°26
Re: PORTAMATRICULAS DEL FORO!!!
DarkAngel- Forista
- Cantidad de envíos : 131
- Mensaje n°27
A min tamén me interesaría, e se eso non se pode facer, igual podo facer eu unhas pegatas chulas pa pegar no portamatrículas que teñamos.... Traballo nunha impresora dixital de gran formato e sería cousa de buscar un momentiño para imprimilas...
Aver se mañá teño 2 minutos na fábrica e fago un par de elas por se vos gustan, e deixovos as fotos.
Saúdos..
Aver se mañá teño 2 minutos na fábrica e fago un par de elas por se vos gustan, e deixovos as fotos.
Saúdos..
dipereira- Moderador
- Cantidad de envíos : 928
- Mensaje n°28
DarkAngel escribió:A min tamén me interesaría, e se eso non se pode facer, igual podo facer eu unhas pegatas chulas pa pegar no portamatrículas que teñamos.... Traballo nunha impresora dixital de gran formato e sería cousa de buscar un momentiño para imprimilas...
Saúdos..
Pois non e mala idea inda así penso que Goldar esta intentando orgnizar o marchandising pro foro
Invitado- Invitado
- Mensaje n°29
dipereira escribió:DarkAngel escribió:A min tamén me interesaría, e se eso non se pode facer, igual podo facer eu unhas pegatas chulas pa pegar no portamatrículas que teñamos.... Traballo nunha impresora dixital de gran formato e sería cousa de buscar un momentiño para imprimilas...
Saúdos..
Pois non e mala idea inda así penso que Goldar esta intentando orgnizar o marchandising pro foro
los polos ya los tengo, pongo ahora las fotos y los portamatricula estoy esperando precio final :)
Yago_rx2- Socio BMW COMMUNITY Galicia
- Cantidad de envíos : 1547
- Mensaje n°30
GOLDAR. escribió:dipereira escribió:DarkAngel escribió:A min tamén me interesaría, e se eso non se pode facer, igual podo facer eu unhas pegatas chulas pa pegar no portamatrículas que teñamos.... Traballo nunha impresora dixital de gran formato e sería cousa de buscar un momentiño para imprimilas...
Saúdos..
los polos ya los tengo, pongo ahora las fotos y los portamatricula estoy esperando precio final :)
perfectooo kiero ver esos polos :D
DarkAngel- Forista
- Cantidad de envíos : 131
- Mensaje n°31
Desde logo que os portamatrículas están moi chulos, solo comentei que se non se chegaban a facer, por precio ou por calquera motivo, podiamos facer as pegatinas.
Hoxe fixen estas, que polo que leín era a idea que tiñades...
http://yfrog.com/juprobasvinilo3001j
Se finalmente se fan os portamatrículas eu quero 2, e se podo axudarvos con algo de photoshop ou corel ou algo así, contade comigo.
Saúdos..
Hoxe fixen estas, que polo que leín era a idea que tiñades...
http://yfrog.com/juprobasvinilo3001j
Se finalmente se fan os portamatrículas eu quero 2, e se podo axudarvos con algo de photoshop ou corel ou algo así, contade comigo.
Saúdos..